วันจันทร์ที่ 29 กรกฎาคม พ.ศ. 2556

something-stupid [Song] โง่ในบางสิ่งบางอย่าง


                          




                              something-stupid

                                                   
                              ROBBIE WILLIAMS AND NICOLE KIDMAN
                                                  Something-Stupid

I know I stand in lineUntil you think you have the timeTo spend an evening with meAnd if we go someplace to danceI know that there's a chanceYou won't be leaving with me

Then afterwards we drop into a quiet little placeAnd have a drink or twoAnd then I go and spoil it allBy saying something stupidLike I love you

I can see it in your eyesThat you despise the same old linesYou heard the night beforeAnd though it's just a line to you
For me it's trueAnd never seemed so right before

I practice every day to find some cleverlines to sayTo make the meaning come trueBut then I think I'll wait until the eveninggets lateAnd I'm alone with you

The time is rightYour perfume fills my headThe stars get redAnd oh the night's so blueAnd then I go and spoil it allBy saying something stupidLike I love youI love you...
                                   

                                                                     
something-stupid


ฉันรู้ว่าฉันยืนอยู่ในเส้น 
จนกว่าคุณจะคิดว่าคุณมีเวลา 
ใช้เวลาช่วงเย็นกับฉัน 

และถ้าเราไปสถานที่ที่จะเต้นบาง 
ฉันรู้ว่ามีโอกาส 
คุณจะไม่ปล่อยให้กับฉัน 

และหลังจากนั้นเราวางเข้าไปในสถานที่เล็ก ๆ น้อย ๆ ที่เงียบสงบ 
และมีการดื่มเหล้าหรือสอง 
แล้วฉันไปและเสียมันทั้งหมด 
โดยกล่าวว่าสิ่งที่โง่ 
ชอบ: "ผมรักคุณ" 

ฉันสามารถดูได้ในสายตาของคุณ 
คุณยังดูถูกสายเก่าเดียวกัน 
คุณได้ยินเมื่อคืนก่อ​​น 

และแม้ว่ามันจะเป็นเพียงเส้นกับคุณ 
สำหรับฉันมันเป็นความจริง 
และไม่เคยดูเหมือนเพื่อให้ถูกต้องก่อน 

ผมปฏิบัติในชีวิตประจำวัน 
เพื่อหาเส้นบางฉลาดที่จะพูด 
ที่จะทำให้ความหมายเป็นจริงขึ้นมา 

แต่แล้วฉันก็คิดว่าฉันจะรอ 
จนกระทั่งตอนเย็นได้รับสาย 
และผมอยู่กับคุณ 

เวลาที่เหมาะสม 
น้ำหอมของคุณเติมหัวของฉัน 
ดาวได้รับสีแดง 
และโอ้คืนสีฟ้าดังนั้น 

แล้วฉันไปและเสียมันทั้งหมด 
โดยกล่าวว่าสิ่งที่โง่ 
ชอบ: "ผมรักคุณ" 

เวลาที่เหมาะสม 
น้ำหอมของคุณเติมหัวของฉัน 
ดาวได้รับสีแดง 
และโอ้คืนสีฟ้าดังนั้น 

แล้วฉันไปและเสียมันทั้งหมด 
โดยกล่าวว่าสิ่งที่โง่ 
ชอบ: "ผมรักคุณ" 

"ผมรักคุณ" 
"ผมรักคุณ" 
[ซ้ำ]
                                 
                 

       



 ROBBIE WILLIAMS - SOMETHING STUPID LYRICS 


                                                    __________________________________________

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น